Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Πέρασαν κιόλας 15 χρόνια χωρίς την Αλίκη




Η Αλίκη Βουγιουκλάκη, που αγαπήθηκε όσο καμία Ελληνίδα πρωταγωνίστρια, εκτός από το ταλέντο που διέθετε, ήταν μια πανέξυπνη γυναίκα, που ήξερε πώς να ....
.....εκμεταλλευτεί τις επαγγελματικές της ικανότητες αλλά και το επιχειρηματικό της δαιμόνιο. Με εκφραστικότητα, χάρη και δυναμισμό, κέρδισε τη θέση της στο πάνθεον των μεγάλων ηθοποιών. Δεκαπέντε χρόνια μετά το χαμό της, ο Τάκης Βουγιουκλάκης, η Μιμή Ντενίση, ο Νίκος Γαλανός και η Κική Σεγδίτσα μίλησαν στο ΕΓΩ!Weekly για την αξέχαστη Αλίκη.
«Η Αλίκη είχε μια δύναμη και έλεγε “θα νικήσω!”. Δεν την έπαιρνε από κάτω η όποια δυσκολία. Στενοχωριόταν, φυσικά, όπως όλος ο κόσμος, αλλά δεν το έβαζε κάτω» δηλώνει ο αδερφός της, Τάκης Βουγιουκλάκης....



Η Μιμή Ντενιση θυμάται τη στιγμή που τη συνάντησε για πρώτη φορά. «Κατέβαινα μια σκάλα και στο τέλος με περίμενε η μεγαλύτερη πρωταγωνίστρια. Θυμάμαι ακόμα τον τεχνικό που μου έλεγε: “Βγες, παιδί μου, μην αργείς, θα κάνεις χάσμα”. Και εγώ του απαντούσα: “Δεν μπορώ”. Ήμουν ντυμένη νύφη, με πέπλα, με ψηλά τακούνια, και έλεγα μέσα μου: “Τώρα θα πέσω και θα σκοτωθώ”. Και θυμάμαι την Αλίκη που με κοιτούσε και με το βλέμμα της ήταν σαν να μου έλεγε: “Έλα”. Ήταν σαν να μου άπλωνε το χέρι για να ξεκινήσω τη θεατρική μου ζωή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου