Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Βίκυ Χατζηβασιλείου Σε ποιο μέρος κάνει διακοπές;



Με την εκπομπή «Πολύ Μπλα Μπλα» επικοινώνησε τηλεφωνικά η Βίκυ Χατζηβασιλείου την Παρασκευή.

«Ξεκουράζομαι "κουραζόμενη"! Είμαι όλη μέρα στην παραλία με τη μπάλα μου και παίζω beach volley. Είμαι στο εξοχικό της μαμάς μου στη Χαλκιδική» είπε η παρουσιάστρια του Alpha. «Νιώθω πολύ ωραία, γιατί ξαναγίνομαι παιδί εδώ. Έχω τη φροντίδα της μαμάς, το φαγητό της, τη στοργή των γονιών… Ξέρεις πώς είναι όταν έχεις κάνει τη δική σου οικογένεια και μια φορά το χρόνο κάνεις αυτή την παλινδρόμηση. Είναι το καλοκαίρι που ξανασμίγει η οικογένεια, είναι και τα παιδιά εδώ... όλοι μαζί, είναι πάρα πολύ όμορφα».....


Όσο για την επόμενη τηλεοπτική σεζόν: «Εννοείται πως θα έχετε Πακέτα! Και θα είναι στη ώρα τους - για το πόση ώρα θα διαρκούν δεν ξέρω. Δεν έχει ακόμα αποφασιστεί αν θα είναι δύο ώρες ή μία» είπε, ενώ σχετικά με τη μέρα προβολής του «Πάμε Πακέτο» απάντησε: «Δεν ξέρει κανείς τίποτα. Άσε, δεν λέω τίποτα, γιατί πέρυσι βρεθήκαμε προ εκπλήξεων. Σημασία δεν έχει η ώρα και η μέρα, άλλωστε ο κόσμος απέδειξε ότι μας ακολουθεί ό,τι μέρα και ώρα και να πάμε, όσο κι αν διαρκεί αυτό το πρόγραμμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου