Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

Χρύσα Ρώπα «Είχα χάσει τον έλεγχο»


 Για όσα είχε πει εναντίον του Θανάση Λάλα, αλλά και τη σχέση με τον 17χρονο γιο της μίλησε η Χρύσα Ρώπα στην εκπομπή Life ΣΚΑΪ.

«Είναι κάποιες στιγμές που ο άνθρωπος χάνει τον έλεγχο ναι νομίζω ότι ήταν μια τέτοια στιγμή», είπε η γνωστή ηθοποιός εννοώντας το δημόσιο ξέσπασμά της για τον πρώην σύζυγό της, αλλά διευκρίνισε: «Όχι, δεν μετάνιωσα ...
για αυτό, δεν μετανιώνω για τίποτα, αλίμονο! Απλώς εγώ δεν έχω απασχολήσει με την προσωπική μου ζωή ποτέ, αλλά ήταν οι συγκυρίες. Μετά από 11 χρόνια η μία κουβέντα έφερε την άλλη κι έτσι απλώθηκε το θέμα. Δεν είχα καμία πρόθεση να μοιραστώ τα προσωπικά μου με κανέναν. Ήταν μια κακή στιγμή».....

Παράλληλα, ξεκαθάρισε πως όλο αυτό δημιουργήθηκε εν μέρει εν αγνοία της: «Εγώ δεν είχα κάνει συνέντευξη, αλλά έκανα μια κουβέντα στο τηλέφωνο και ο “καλός” σας συνάδελφος…» και πρόσθεσε: «Δεν πήρα και πρέφα ότι έγινε και τόσο μεγάλος ντόρος. Δεν πολυβλέπω τηλεόραση, δεν μπαίνω και σε sites, είμαι τριτοκοσμική ακόμα σε αυτό, από τον χειμώνα θα το μάθω πιστεύω».

Όσο για τη σχέση με τον γιο της, Κωνσταντίνο είπε: «Δεν νομίζω ότι είμαι αυστηρή μαμά, λιώνω. Υπάρχουν κανόνες, αλλά τους παραβλέπω αρκετές φορές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου