Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011

Δήμητρα Παπανδρέου «Μόνο ο Ανδρέας θα έσωζε σήμερα την Ελλάδα»


 Η γυναίκα που έζησε μαζί με τον ιδρυτή του ΠΑ.ΣΟ.Κ. στα τελευταία 10 χρόνια της ζωής του μεταφέρει εικόνες, λόγια, σκέψεις, συναισθήματα. Με συγκίνηση, με παντοτινή αφοσίωση, αλλά και με πίκρα. Η Δήμητρα μιλάει στο People για τον δικό της Ανδρέα.

Αν ζούσε σήμερα ο Ανδρέας, πιστεύετε ότι τα πράγματα στην Ελλάδα θα ήταν διαφορετικά;
Δεν μου αρέσει να ερμηνεύω τον Ανδρέα. Ωστόσο, μελετώντας το έργο του και έχοντας ζήσει 10 χρόνια κοντά στον ηγέτη, αλλά και στον άνθρωπο Ανδρέα Παπανδρέου, είμαι σίγουρη ότι δεν θα είχε αφήσει να εξελιχθούν τα πράγματα με αυτό τον τραγικό, για όλους τους Έλληνες, τρόπο. Και με την οδυνηρή τροπή που έχουν πάρει πια οι καταστάσεις στη χώρα μας, είμαι βέβαιη ότι μόνο ένας Ανδρέας Παπανδρέου θα μπορούσε σήμερα να σώσει την Ελλάδα. Αλλά, δυστυχώς, δεν υπάρχει πια....



Αισθάνεστε παραγκωνισμένη από το κόμμα που ο ίδιος δημιούργησε, τους πολιτικούς του φίλους και τα παιδιά του;
Είναι φανερό ότι είμαι για τους περισσότερους ένα ανεπιθύμητο πρόσωπο, persona non grata. Γιατί εγώ υπήρξα ένας άνθρωπος που ήταν εμπόδιο στις εξελίξεις. Ο Ανδρέας θα έπρεπε να είχε φύγει πολύ νωρίτερα από την πολιτική σκηνή, αλλά και από τη ζωή. Δεν έφυγε τότε που υπολόγιζαν κάποιοι από εκείνους που μου αναφέρετε – όλοι ξέρουν ποιοι είναι. Γιατί μια απλή, αλλά και δυναμική γυναίκα, όπως ήμουν εγώ, τον κράτησε περισσότερο καιρό ζωντανό, μονάχα με την αγάπη της. Επειδή όλοι, λοιπόν, ήθελαν τον Ανδρέα πεθαμένο, χρέωσαν σε μένα όσα παραπάνω χρόνια έζησε. Η τεράστια, όμως, αγάπη που έδωσα στον Ανδρέα ήταν τελικά κίνητρο ζωής για εκείνον.

Ερωτευτήκατε άλλον άντρα, με τον τρόπο που ερωτευτήκατε τον Ανδρέα;
Κανέναν! Ο Ανδρέας ήταν και είναι ο μοναδικός έρωτας και η μοναδική αγάπη της ζωής μου. Ήταν ο απόλυτος έρωτας και είμαι ευτυχής που στη ζωή μου με ευλόγησε ο Θεός να τον ζήσω. Ίσως να γεννήθηκα για να δώσω αγάπη σε αυτόν τον άνθρωπο.

Θα θέλατε να έχετε ένα παιδί μαζί του;
Ναι.

Δεν το επιδιώξατε όσο ήσασταν μαζί;
Όχι. Ήταν οι καταστάσεις τέτοιες που δεν το επέτρεψαν: αρρώστιες, νοσοκομεία, δίκες, αλλεπάλληλες εκλογικές αναμετρήσεις, πρωθυπουργία, έντονη δουλειά. Η φροντίδα ενός τέτοιου ανθρώπου δεν ήταν καθόλου, μα καθόλου, εύκολη υπόθεση.


Περισσότερα στο People που κυκλοφορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου