Τρίτη 2 Αυγούστου 2011

Lady Gaga Ρεκόρ! 12.000.000 followers στο Twitter

Η Lady Gaga έγινε το πρώτο άτομο στον κόσμο που ξεπέρασε τους 12.000.000 followers στο Twitter, την Πέμπτη 28 Ιουλίου, ενώ από τότε έχει προσθέσει ακόμη περισσότερους από 155.000 οπαδούς. Η 25χρονη ποπ σταρ άφησε πίσω της τους Τζάστιν Μπίμπερ, Μπαράκ Ομπάμα και Κέιτι Πέρι. Η Gaga ήταν η πρώτη που έφτασε τους 9.000.000 followers τον Μάρτιο, ενώ κυριαρχεί επίσης στο Facebook, το MySpace και το YouTube.....


Μάλιστα, η Lady Gaga εμφανίστηκε ως guest οικοδέσποινα του τηλεοπτικού show "The View", που παρουσιάζουν η Γούπι Γκόλντμπεργκ, η Μπάρμπαρα Γουόλτερς, η Τζόι Μπεχάρ, η Ελίζαμπεθ Χάσελμπεκ και η Σέρι Σέφερντ, όπου μίλησε για το θάνατο της Έιμι Γουάινχαουζ και το δικό της παρελθόν από τα ναρκωτικά.

«Είμαι συντετριμμένη. Δεν μπορούσα να μιλήσω για δύο μέρες. Είχα πάθει σοκ. Ξέρετε, νομίζω ότι το χειρότερο είναι ο τρόπος που το χειρίζονται τα media. Λες και μπορούμε να πάρουμε κάποιο μάθημα από το θάνατο της Έιμι. Δεν πιστεύω ότι Έιμι χρειαζόταν να πάρει κάποιο μάθημα. Πιστεύω ότι ο κόσμος πρέπει να μάθει να είναι πιο ευγενικός με τον σούπερσταρ. Όλοι ήταν σκληροί απέναντί της και από όσο ξέρω εκείνη ήταν η πιο ευγενική και γλυκιά γυναίκα» είπε για το θάνατο της Έιμι Γουάινχαουζ.

Για το δικό της παρελθόν με τα ναρκωτικά, σχολίασε:«Συνήθιζα να κάνω βαριά ναρκωτικά. Ντρεπόμουν τόσο πολύ. Ο μπαμπάς μου μού φώναξε μία μέρα και σταμάτησα. Μου είπε: 'Ξέρω τι κάνεις, γιατί το έκανα κι εγώ και έχασα κάθε φίλο που είχε αξία για μένα" . Δεν κάνω πλέον βαριά ναρκωτικά πια. Είμαι μέρος του "πράσινου κλαμπ" κάποιες φορές».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου