Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Κ. Καινούριου: Η απάντηση σε όσους λένε ότι έχει κάνει πλαστικές και η... σέξι φωτογράφιση!



Είναι εντελώς φυσική η ομορφιά της παρουσιάστριας ή έχει βάλει το χεράκι του και κάποιος πλαστικός; Την απάντηση δίνει η ίδια στο περιοδικό Glam, απ' όπου και η σέξι φωτογράφιση δια χειρός Χρυσοχοϊδη που θα δείτε...

«Είμαι αυτή που είμαι! Αν έχω πειράξει κάτι ή όχι επάνω, φαίνεται. Δεν θεωρώ κακό να φροντίζει κάποιος τον εαυτό του και να προσπαθεί να γίνεται καλύτερος , σε σημείο βέβαια που δεν αλλοιώνει τα χαρακτηριστικά του και δεν κάνει υπερβολές. Εγώ δεν έχω κάνει καμία υπερβολή πάνω μου. Θα ήταν ψέμα να σου πω ότι δεν έχω πειράξει και τίποτα»
H Κατερίνα Καινούριου φωτογραφήθηκε ένα ηλιόλουστο πρωινό του Σεπτέμβρη από τον Θωμά Χρυσοχοΐδη για το περιοδικό Glam που κυκλοφορεί. Η φωτογράφηση έγινε σε ένα εντυπωσιακό φυτώριο κάκτων στο Καπανδρίτι που είχε κάτι από την εξωτική και άγρια ομορφιά της ερήμου!
Στη συνέντευξή της αποφάσισε να πει μόνο αλήθειες για τη ζωή, τις πλαστικές και την καριέρα της, θίγοντας θέματα που ακούστηκαν πολύ τον τελευταίο καιρό από τα media!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου