Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

Σμαράγδα Καρύδη: Έπεσε θύμα παρανοϊκής γυναίκας!



Κι όμως η παράνοια μια γυναικάς έφερε στα πρόθυρα νευρικής κρίσης την Σμαράγδα Καρύδη. Η ηθοποιός μιλώντας στο Πρώτο Θέμα περιγράφει πως μια άγνωστη κόντεψε να εισβάλει στο σπίτι της, υποστηρίζοντας πως το σπίτι που διαμένει η ηθοποιός είναι κληρονομιά της. «Μια μέρα καθόμουν αραχτή στον καναπέ μου και απολάμβανα τον καφέ μου όταν χτύπησε το κουδούνι, ήταν μια κυρία που φώναζε ότι το σπίτι μου είναι δικό της! Επί μισή ώρα φώναζε ότι το σπίτι είναι δικό της και γιατί δεν της άνοιγα την πόρτα....
Δεν ήξερα αν έπρεπε να γελάσω ή να φοβηθώ», περιγράφει η ηθοποιός και καταλήγει: «Αφού μετά σταμάτησαν οι φωνές και βεβαιώθηκα ότι είχε φύγει, βγήκα από το σπίτι. Έντρομη πληροφόρησα τον περιπτερά μου για την παρανοϊκή επίσκεψη που είχα και με καθησύχασε. Φαίνεται πως αυτή η κυρία είχε πάρει σβάρνα κι άλλα κουδούνια ανυποψίαστων γειτόνων και για κακή μου τύχη έπεσα κι εγώ θύμα αυτής της παράνοιας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου