Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Ευγενία Μανωλίδου: «Έκανα τηλεόραση για να αντιμετωπίσω δυσκολίες της ζωής μου»



Για την οικογένεια, την προσωπική της ζωή και τα επαγγελματικά της σχέδια μίλησε η Ευγενία Μανωλίδου στην εκπομπή "Ελένη". Η 36χρονη μαέστρος εξήγησε ότι τους τελευταίους μήνες έχει αφιερωθεί στη μουσική γι’ αυτό και επέλεξε να απέχει από την τηλεόραση.
Σε ερώτηση για το πώς θα ήταν αυτή τη στιγμή η ζωή της αν είχε συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στα τηλεοπτικά δρώμενα, η Ευγενία Μανωλίδου απάντησε: «Δεν σκέφτηκα ούτε μια στιγμή για το αν θα συνέχιζα στο "Junior Master Chef" ή στο "Master Chef 2". Δεν πέρασε καν από το μυαλό μου. Οι στόχοι μου ήταν πολύ ξεκάθαροι μέσα μου. Είχα πει ότι θα κάνω τηλεόραση για να μπορέσω να αντιμετωπίσω κάποιες πρακτικές δυσκολίες στη ζωή μου και στο σπίτι μου, γιατί είχα περάσει και ένα πολύ δύσκολο διαζύγιο»...

Η ίδια αποκάλυψε πως όλο αυτό το διάστημα ταξίδευε στο εξωτερικό για να ασχοληθεί με την μεγάλη της αγάπη την μουσική. Βέβαια, φροντίζει να μην λείπει μεγάλα χρονικά διαστήματα έτσι ώστε να είναι δίπλα στην οικογένειά της και τις ανάγκες της! Ο Άδωνις θα ήθελε πολύ να την συνοδεύει σε αυτά τα ταξίδια αλλά δεν μπορεί λόγω δουλειάς.
Η Ευγενία αποκάλυψε πως η μαμά της ήταν πολύ αυστηρή μαζί της και το ίδιο είναι και εκείνη με τα 3 της παιδιά. «Αν συμβεί κάτι, ξέρεις ότι εσύ έχει κάνει ότι καλύτερο μπορούσες» εξηγεί η Ευγενία για τον λόγο που επιμένει τόσο πολύ στην πειθαρχία. «Ο ρόλος της μάνας δεν σταματάει ποτέ και πρέπει να είσαι από πάνω σε όλα», συνέχισε η ίδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου