Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

Δήλωση-σοκ τραγουδιστή: «Η σύντροφός μου με απάτησε με τον κολλητό μου»



Ο τραγουδιστής που συγκλονίζει τις γυναίκες όσο λίγοι άντρες την "πάτησε" από τον καλύτερό του φίλο! Η σύντροφός του τον απάτησε με τον κολλητό του, γεγονός που τον έχει "σημαδέψει" ψυχολογικά και συναισθηματικά...
«Στα 19 μου, όταν εγώ ήμουν πάρα πολύ ερωτευμένος με μία κοπέλα και ενώ είχαμε ήδη σχέση για κάποιους μήνες, κατάλαβα – χωρίς να το δω ποτέ με τα μάτια μου – ότι είχε ταυτόχρονα ερωτική σχέση και με κάποιον από τους καλούς μου φίλους», λέει ο...
Κώστας Μαρτάκης στο περιοδικό "People" και συνεχίζει: «Θυμάμαι την πήρα τηλέφωνο και αμέσως πήρα τον κολλητό μου και ο ήχος στο τηλέφωνο ήταν ίδιος με αυτόν του τηλεφωνήματος στην κοπέλα μου. Σαν να ήταν κάπου μαζί. Μετά δεν ήταν δύσκολο να διασταυρώσω την αλήθεια. Φυσικά, η κολλητή της, όταν την πήρα αμέσως τηλέφωνο για να της πως να μου τη δώσει να της μιλήσω γιατί δεν είχε καλό σήμα στο κινητό της και δεν μπορούσα να τη βρω», βρισκόταν κάπου αλλού, έχασε τα λόγια της προσπάθησε να την καλύψει αλλά η αλήθεια ήταν πια δεδομένη. Βέβαια, δεν μοθ το παραδέχτηκε ποτέ κανείς από τους δύο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου