Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Νίκος Μουτσινάς-Αθηνά Οικονομάκου «Φοβηθήκαμε να κατεβούμε στο Σύνταγμα»

Συναντιούνται στη σκηνή του Θεάτρου «Αθηνά» και, σε αντίθεση με τον τίτλο του έργου στο οποίο πρωταγωνιστούν, δεν είναι καθόλου απελπισμένοι με όσα συμβαίνουν στην προσωπική τους ζωή.



Νίκο, πριν από δύο χρόνια, όταν είχε τελειώσει άδοξα η συνεργασία σου με τον ΑΝΤ1 και τον Πρωινό καφέ κάποιοι σε θεωρούσαν καμένο χαρτί. Υπήρχαν στιγμές που κλονίστηκε η εμπιστοσύνη που είχες στον εαυτό σου και το ταλέντο σου;
Όχι. Με πείραξαν αυτά τα σχόλια και ο τρόπος που με αντιμετώπιζαν στην τηλεόραση. Αλλά αν δεν αρέσεις σε κάποιους δημοσιογράφους που δουλεύουν σε μια εκπομπή, δεν σημαίνει ότι τελείωσε και η καριέρα σου στην τηλεόραση. Ακόμα κι εγώ, αν πω κάτι για κάποιον άλλον μέσα από το Δέστε τους, εκφράζω καθαρά και μόνο τη δική μου άποψη, χωρίς να έχω καμία διάθεση να προσβάλλω και αυτό δεν πρέπει να αφορά κανέναν άλλον....


Πιστεύεις ότι ο Παναγιώτης Μπουγιούρης σε εξέθεσε όταν αποκάλυψε τη σχέση σας, ενώ εσύ δεν είχες μιλήσει ποτέ ανοιχτά γι’ αυτό;
Θεωρώ ότι δεν υπήρχε κανένας λόγος να το κάνει ο Παναγιώτης και ειλικρινά δεν κατάλαβα ποτέ γιατί είπε αυτά που είπε. Από εκεί και πέρα, δεν θα του ζητήσω τον λόγο. Ο καθένας έχει τη δική του προσωπικότητα και μπορεί να πει ό,τι θέλει για τη ζωή του. Για μένα δεν υπήρχε κανένας λόγος να μιλήσει για μένα, ούτε να αναφέρει τη σχέση από τη στιγμή που δεν είχαμε καμία επαφή. Αν ένιωθε κάτι, δεν θα έπρεπε να ενημερώσει πρώτα εμένα;

Έχετε κατέβει στο Σύνταγμα;
Αθηνά: Ήθελα να κατέβω, αλλά φοβάμαι τα επεισόδια. Συμφωνώ απόλυτα με αυτή την κίνηση και με οποιαδήποτε διαμαρτυρία γίνεται με ειρηνικό τρόπο. Αλλά επειδή είμαι αισιόδοξος άνθρωπος και πιστεύω πολύ στην ευφυΐα και την ευρηματικότητα των Ελλήνων, θεωρώ ότι θα καταφέρουμε να βγούμε από την κρίση. Βέβαια και εγώ όπως όλοι μας έχω μπει σε διαδικασία περικοπών. Ακόμα και αν η τσέπη μου το επιτρέπει, δεν θα βγω να ψωνίσω όπως έκανα στο παρελθόν, γιατί δεν ξέρω αν θα έχω δουλειά του χρόνου. Ακόμα και καταθέσεις να έχει κάποιος στην τράπεζα –και δεν ανήκω σε αυτή την κατηγορία– δεν ξέρει αν αύριο θα υπάρχουν.

Νίκος: Όχι. Δεν έχω κατέβει, γιατί φοβάμαι. Φοβάμαι ότι μπορεί να έρθουν πέντε άσχετοι, όπως έγινε και τις προάλλες και τελικά να βρεθώ στα καλά του καθουμένου να κινδυνεύει η ζωή μου. Θα ήθελα πάρα πολύ κάποιος να δει ότι στο Σύνταγμα εδώ και έναν μήνα περίπου υπάρχουν χιλιάδες άνθρωποι συγκεντρωμένοι που προφανώς κάτι ζητάνε, γιατί δεν είναι εκεί περιμένοντας να ξεκινήσει η συναυλία του Χατζηγιάννη. Ζω κι εγώ σε αυτή τη χώρα, καταλαβαίνω την οικονομική κρίση, στον βαθμό που μου αναλογεί, έχει γίνει και σε εμένα μείωση στον μισθό και έχω ζητήσει κι εγώ να μου κατεβάσουν το ενοίκιο. Δεν σου κρύβω μάλιστα ότι η φετινή χρονιά ήταν ίσως η δυσκολότερη οικονομικά από οποιαδήποτε άλλη, γιατί ανήκω κι εγώ στην ομάδα των Ελλήνων που έχουν πάρει τρία δάνεια και δεν ξέρουν πώς να τα κουμαντάρουν.

Περισσότερα στο ΟΚ! που κυκλοφορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου