Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Βίκυ Χατζηβασιλείου: «Η ζωή μου δεν προσφέρεται για πιπεράτες ειδήσεις!»



Η Βίκυ Χατζηβασιλείου κλείνει τα αυτιά της, όπως λέει, για να μην ακούει τις Κασσάνδρες που την ήθελαν εκτός καναλιού, και έρχεται την Πέμπτη στις 9 στον Alpha με ένα νέο "πακέτο" εκπομπών για τη σεζόν. Η εκπομπή, που πάει πακέτο με το κανάλι τα τελευταία επτά χρόνια, ήδη από πέρυσι με δίωρη διάρκεια θα ταξιδεύει φέτος και εκτός πλατό, ενώ η ίδια, ανανεωμένη και ευτυχισμένη αυτήν τη σεζόν, μιλά -με μεγάλη δόση ειλικρίνειας- στο "TV ΕΘΝΟΣ"...

Στην ερώτηση για το αν έχει δεχθεί στο παρελθόν "επίθεση" από τον τύπο απαντά: «Όχι, καθόλου. Πολύ σπάνια έχει ασχοληθεί ο Τύπος μαζί μου. Είναι επειδή δεν έχω δώσει δικαιώματα και η ζωή μου είναι λίγο βαρετή, αν θέλεις, για τέτοιου είδους δημοσιεύματα, όχι βαρετή για μένα αλλά γι' αυτούς που γράφουν πιο... πιπεράτα πράγματα. Η ζωή μου δεν έχει ενδιαφέρον τέτοιου είδους. Μια γυναίκα παντρεμένη τόσα χρόνια με δύο παιδιά. Δεν θεωρώ ότι με όποιον ασχολείται ο Τύπος προκαλεί κιόλας, απλά η δόμηση της ζωή μας είναι διαφορετική. Άλλα πράγματα θα πουν για μια γυναίκα που χώρισε ή που έχει έναν φίλο ή που πρόκειται να παντρευτεί για πρώτη φορά... Εγώ έχω παιδιά έφηβα!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου