Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Γνωστός καλλιτέχνης εξομολογείται: «Θεωρούσα ότι με το αλκοόλ θα μπορούσα να ξεπεράσω τις δυσκολίες»



«Από μικρό παιδί δεν μου έχουν έρθει εύκολα τα πράγματα, ότι έχω κάνει είναι με πόνο και μπόλικη αγάπη και έχω φάει πολλά χαστούκια στη ζωή μου, χαστούκια που δεν μπορείς να φανταστείς» αποκαλύπτει γνωστός Έλληνας καλλιτέχνης....


«Το χειρότερο από όλα; Τότε που πίστευα ότι μέσω του αλκοόλ θα μπορούσα να ξεπεράσω τις όποιες δυσκολίες συναντούσα μπροστά μου και αυτό συνέβαινε για μια δεκαετία, από τα 18 μέχρι τα 28 μου χρόνια. Έβγαινα έξω και θεωρούσα ότι με το αλκοόλ και τα λοιπά ήμουν εντάξει. Και ήταν η περίοδος που έχασα πολλούς φίλους από την παρέα. Βέβαια το έχω μετανιώσει, αλλά, παρ' όλα αυτά, αν δεν είχα τραβήξει όλη αυτή την κατάσταση, δεν θα είχα τα μυαλά που έχω σήμερα. Εκείνη την περίοδο την αποτύπωσα στα τραγούδια μου. Ήταν το πρώτο cd των Νέβμα που μίλαγαν πολύ για αλκοόλ» δήλωσε στο «Inked» ο Ισορροπιστής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου