Σάββατο 28 Απριλίου 2012

Ο Α.Λιάτσος ξεσπά λίγο πριν οδηγηθεί στο Αστυνομικό Τμήμα! Δείτε και ΦΩΤΟΣ από τη σύλληψη!



Μιλώντας στον Real Fm ο κύριος Αιμίλιος Λιάτσος δήλωσε:« Είμαι στα γραφεία της εφημερίδας στο Κολωνάκι έχουν έρθει εδώ δύο φίλοι αστυνομικοί από το τμήμα Κολωνακίου. Κατατέθηκε σήμερα μια μήνυση από τη σύζυγο του κυρίου Καμμένου για το δημοσίευμα που έχουμε σήμερα του κυρίου Γεωργαλά Υπουργός Τύπου επί χούντας και μας κάνανε μήνυση. Απλώς δεν ξέρω αν θα μου περάσουν και χειροπέδες και θα πάω σαν τον κύριο Κουρή με χειροπέδες ή σαν τον κύριο Τσοχατζόπουλο χωρίς χειροπέδες.Είναι μια συνέντευξη του Γεωργαλά συνεργάτη επισήμως του αρχηγού των Ανεξάρτητων Ελλήνων του κυρίου Καμμένου, ο οποίος πριν από 4-5 μέρες έστειλε ένα εξώδικο στον κύριο Καμμένο και τον κατηγορεί για διάφορα πράγματα. Εμείς φιλοξενήσαμε σήμερα τη συνέντευξη του ΓεωΡγαλά με τίτλο το χουντικό δεκανίκι του Καμμένου αποκαλύπτει «Ο Καμμένος είναι μπαταχτσής και δολοπλόκος»|. Η σύλληψη δεν έχω καταλάβει γιατί γίνεται απλώς γίνεται  στην Ελλάδα  του 2012 στην καρδιά της Αθήνας .....
Υπάρχει εισαγγελική διαταγή από την εισαγγελία πρωτοδικών, που ενεργεί τους νόμους που φαντάζουν εχθροί της δημοκρατίας, νομίζουμε ότι έχουμε επιστρέψει γύρω στα 40 χρόνια πίσω. Η σύζυγος του κυρίου Καμμένου έχει κάνει μια μήνυση από το Αγρίνιο. Δεν έχω καταλάβει γιατί μου έχει κάνει μήνυση. Έχω συλληφθεί  αυτή τη στιγμή , θα πάω στο τμήμα και αύριο το πρωί θα πάω στην εισαγγελία για τα περαιτέρω. Θα κρατηθώ δηλαδή σήμερα στην Ασφάλεια. Τα πράγματα πλέον είναι πολύ δυσάρεστα… Θεωρώ ότι είναι βαρύτατο πλήγμα για τη δημοκρατία μας, είναι πρωτοφανές γεγονός ένας δημοσιογράφος, εκδότης μιας εβδομαδιαίας εφημερίδας να συλλαμβάνεται για ένα δημοσίευμα και δεν έχω καταλάβει τους λόγους που ο εισαγγελέας πρωτοδικών διέταξε τη σύλληψη μου. Θα το μάθω σε λίγο»
Λίγο πριν κλείσει τη σύνδεση του με τον Real ο κ.Λιάτσος παρακάλεσε τη Λιάνα Κανέλλη με την οποία και είχε τη συνομιλία να βρεθεί στο πλευρό του στο τμήμα Κολωνακίου.
Απίστευτο και όμως αληθινό …. εν έτη 2012 συλλαμβάνεται προεκλογικά δημοσιογράφος και εκδότης για ένα δημοσίευμα και συγκεκριμένα για μια συνέντευξη που δεν είναι καν δική του!!! Στη φωτογραφία που πήραμε από το Fimotro φαίνεται ο γνωστός εκδότης λίγο πριν μπει στο περιπολικό για να… οδηγηθεί στο Α.Τ. Συντάγματος και από εκεί στη ΓΑΔΑ!
Πηγή: lay-out

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου