Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Γνωστός παρουσιαστής: «Πέρασα δύσκολα, δεν είχα να φάω»!



Εντύπωση προκαλεί η ομολογία του πασίγνωστου παρουσιαστή ότι πέρασε δύσκολα χρόνια, στο βαθμό που να μην έχει να φάει! Περιέγραψε με λεπτομέρειες το πως ένιωσε, αλλά και την προσπάθεια που έκανε να σταθεί στα πόδια του ξανά...
Σε έχει αγγίζει η κατάσταση γύρω μας;
Φυσικά και με έχει αγγίξει, όπως αντιστοίχως όλους μας.
Έχεις αλλάξει πράγματα στη ζωή σου τον τελευταίο ενάμισι χρόνο;
Επίσης όπως όλοι οι άνθρωποι. Κανένας δεν είναι καλά. Όλοι παλεύουμε.
Πώς θα’ θελες να είσαι στα επόμενα δύο χρόνια;
Θα σε γελάσω… Και επειδή μιλάμε για την τόσο δύσκολη οικονομική κατάσταση που βιώνουμε πλέον δεν ξέρεις το μέλλον. Παλεύεις για το σήμερα, προσπαθείς να κάνεις κάθε τι καλό..Δεν είναι τίποτα σίγουρο πια.
Έχεις φτάσει στη ζωή σου στο όριο του να μην έχεις να φας;
Ναι, έχω φτάσει.
Ποιο διάστημα το έζησες;
Πιο παλιά για ένα -δύο χρόνια που δεν δούλευα. Ήταν δύσκολα. Αναγκάστηκα να μένω στους γονείς μου.
Πώς ήσουν τότε ψυχολογικά;
Όπως ο κάθε άνθρωπος που δεν έχει χρήματα και δυσκολεύεται. Αλλά το πάλεψα. Έψαξα δουλειά και ξεκίνησα και πάλι να χτίζω σιγά σιγά τα πράγματα και να κάνω τις οικονομίες μου.
Πέρασε ποτέ στο μυαλό σου η σκέψη του να φύγεις στο εξωτερικό;
Όχι. Αγαπώ την Ελλάδα και θέλω να μείνω εδώ.
Είσαι ευτυχισμένος σήμερα ;
Ναι. Είμαι καλά. Χαμογελάω.
Τι λείπει από τη ζωή σου;
Τίποτα. Είμαι ολιγαρκής. Δε μου αρέσει να πετώ στα σύννεφα γιατί μπορεί να πέσεις  απότομα και να …χτυπήσεις!
Σου έχει συμβεί;
Όχι. Ήμουν προσγειωμένος γενικότερα πάντα στη ζωή μου. Κοίταγα πάντα χαμηλά. Όταν δεν κοιτάς ψηλά προσέχεις τα σκατά και δεν τα πατάς.
Πηγή: ΤiVi WEEKLY

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου