Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Φ. Σκορδά: Οι αποκαλύψεις για τον πρώτο της έρωτα!



Για τον πρώτο της έρωτα μίλησε στην Τατιάνα η Φαίη Σκορδά, ενώ έδωσε απάντηση και στο κλασσικό - αλλά πάντα ουσιαστικό - ερώτημα για το αν θα συγχωρούσε την απιστία! Τελικά είναι έγκυος, όπως έχει ακουστεί;

Στη διάρκεια της εκπομπής ανέφερε πως ο πρώτος της έρωτας ήταν ανεκπλήρωτος. “Παρόλο που ήμουν κοινωνική, ήμουν ντροπαλή σε ό,τι αφορά στα αγόρια. Ο πρώτος παιδικός μου έρωτας έμεινε ανεκπλήρωτος και μόλις τελείωσα το λύκειο πήγα για σπουδές στην Ιταλία”.
Θα συγχωρούσε την απιστία; “Δεν μου έχει συμβεί να με απατήσουν και  να το ξέρω. Υποθετικά σου απαντώ πως όχι δεν θα τη συγχωρούσα. Είμαι ευαίσθητη και θα πληγωνόμουν πολύ. Πάνω από όλα όμως, αν βρεθεί κάποιος σε αυτήν τη θέση, πρέπει να σκεφτεί πρώτα από όλα ότι είναι γονιός”, δήλωσε.
Η Φαίη ξεκαθάρισε πως αν και θέλει μεγάλη οικογένεια, δεν είναι έγκυος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου