Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Ιωάννα Πηλιχού: Δείτε το σύντροφό της!



Η σέξι ηθοποιός που "τρέλανε" τα μηχανάκια της AGB και έκανε όλη την Ελλάδα να παραμιλάει με τη γλυκύτητά της, δεν είναι μόνη! Δείτε το σύντροφό της και πως περιέγραψε στο "OK" τη συνάντησή τους στο νοσοκομείο, μετά τον τελικό...
Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που έκανες όταν κέρδισες;
Πήγα στο νοσοκομείο ! Δυστυχώς την ώρα που ήμουν στο φορείο για το πόδι μου, χτύπησα κατά λάθος το χέρι μου και τελικά όπως είπαν οι γιατροί, το ράγισα....

Τι σου είπε ο αγαπημένος σου, Σαράντος Γεωγλερής, για τη μεγάλη νίκη σου;
Συναντηθήκαμε στο νοσοκομείο οπότε τα συναισθήματα ήταν ανάμεικτα. Εκεί που μου έλεγε συγχαρητήρια, εκεί με ρωτούσε αν πονάω…
Τι απαντάς σε όσους υποστηρίζουν ότι δύο καλλιτέχνες δεν μπορούν- λόγω ανταγωνισμού- να συνυπάρξουν κάτω από την ίδια στέγη;
Δεν συμφωνώ γιατί βλέπω και άλλους συναδέλφους που είναι ζευγάρια και δεν διακρίνω ανταγωνισμό μεταξύ τους. Ίσα ίσα που όταν ο σύντροφός σου κάνει κάτι καλό, χαίρεσαι!
Η ηθοποιός απάντησε στην ερώτηση τι είναι αυτό που τη γοήτευσε στον αγαπημένο της. «Το είναι πολύ χαμηλών τόνων άνθρωπος, το ότι έχει παιδεία από το σπίτι του και επίσης το ότι διαθέτει μια ηρεμία στον τρόπο που αντιμετωπίζει τα πράγματα. Γενικότερα θα έλεγα ότι ο ένας ολοκληρώνει τον άλλο», είπε ενώ μίλησε και για το ενδεχόμενο ενός γάμου. «Προς το παρόν δεν θα ήθελα να παντρευτώ. Τώρα, αν με ρωτήσεις σε δέκα χρόνια, μπορεί να έχω αλλάξει γνώμη».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου