Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Δέσποινα Μοίρου: Κάνει καριέρα στο L.A



Η Δέσποινα Μοίρου ζει σχεδόν μόνιμα στο Λος Άντζελες, λόγω των επαγγελματικών της υποχρεώσεων.
 Η ηθοποιός το 2010 είχε βρεθεί στο Φεστιβάλ Καννών , για την συμμετοχή της στην ταινία «Emma Blue» και οι Αμερικανοί παραγωγοί έδειξαν ενδιαφέρον για την Ελληνίδα ηθοποιό. «Τη στιγμή που η αμερικανική αγορά έδειξε ενδιαφέρον για μένα, για το ταλέντο μου, θα ήταν κουτό να μην κινηθώ προς τα εκεί», δήλωσε στην real και συνέχισε: «Περνάω από πολλές οντισιόν για να πάρω έναν ρόλο, ξυπνάω νωρίς για να πάω στο πλατό, μελετάω πολλά σενάρια, μελετάω τη γλώσσα- αν και τελικά η προφορά δεν μετράει......
Ο ατζέντης μου μου είπε να μη με απασχολεί η προφορά γιατί τους γοητεύει κιόλας». Η Δέσποινα Μοίρου όμως στην Αμερική βρήκε και τον έρωτα. «Είναι Αμερικανός, αλλά όχι νεαρός. Μου αρέσουν οι ώριμοι άντρες», χωρίς να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες για τον άντρα που της έκλεψε την καρδιά. «Βλέπω μια ειλικρίνεια στις σχέσεις. Λένε «σ' αγαπώ» και το εννοούν, χωρίς δεύτερες σκέψεις. Εγώ σκέφτομαι με την καρδιά και ερωτεύομαι με το μυαλό. Για να ερωτευτώ έναν άντρα πρέπει να με ενθουσιάσει το μυαλό του. Αν δεν έχει προσωπικότητα, δεν μπορεί να με μαγέψει, όσο ωραίος και αν είναι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου